Klik hier voor de webversie  
 

Beste lezer,

De zomer is begonnen. Een goed moment om terug te kijken op de eerste helft van het jaar en vooruit te blikken op het tweede deel van 2015. In de eerste helft van het jaar is een aantal nieuwe projecten gestart, zowel met nieuwe als met bestaande klanten. Dat doet ons goed. Ook waren we aanwezig bij het landelijke NVVB congres in Noordwijkerhout en bij het Vlavabbs congres in Brasschaat, België. Hierover leest u meer in deze nieuwsbrief.

Inmiddels bereiden we ons voor op alle activiteiten die dit najaar gepland staan. Zo nemen we eind september deel aan de Safety & Security Amsterdam (SSA 2015) en zijn we in oktober en november aanwezig bij de najaarscongressen van de NVVB.

Ik wens u veel leesplezier.

 

Chino Klaverweide-Lorteije
Marketing & Sales Director
ORIBI id-solutions

NVVB congres 2015 druk bezocht 


De 21e editie van het NVVB congres was wederom een succes! Als zilveren partner van de NVVB was ORIBI id-solutions ook dit jaar aanwezig in Noordwijkerhout.


Gedurende het tweedaagse congres hebben wij laten zien hoe id-burger te gebruiken is binnen een internetbrowser. Daarnaast hebben we de integratie van id-burger met het klant-

verwijssysteem van Lamson getoond én hebben we onze gezichtsvergelijkings-
module ter voorkoming van

look-a-like fraude gedemonstreerd.

 

Wilt u meer lezen over onze deelname? Klik dan hier

We gaan met id-burger de grens over! 


Vol trots laten we weten dat
ORIBI id-solutions recent partner is geworden van de Vlavabbs 
(Vlaamse Vereniging van Ambtenaren en Beambten Burgerlijke Stand vzw).

Als aanvulling op ons partnerschap met de NVVB wilden we ook graag met onze Vlaamse buren een partnerschap aangaan. Een mooie stap om ook de ambtenaren van de burgerlijke stand in Vlaanderen kennis te laten maken met id-burger en hen te helpen identiteitsfraude te voorkomen. Als nieuwe partner hebben we dan ook deelgenomen aan het Vlavabbs congres op 6 mei in Brasschaat en daar kennis gemaakt met de Vlaamse beambten.

 

Wilt u meer weten over ons partnerschap met de Vlavabbs, klik dan hier.

 

Id-visitor: ook in België 

Waar we met id-burger nieuw zijn op de Belgische markt, zijn we met id-visitor al bekender bij onze zuiderburen.

 

Id-visitor wordt ingezet op verschillende (internationale) locaties en zorgt er voor dat bezoekers op een snelle en professionele manier worden verwerkt. U kunt hierbij denken aan bedrijventerreinen, (hoge) risicolocaties en horecagelegenheden.

Met id-visitor wordt de bezoekersregistratie versneld en het beveiligingsniveau verhoogd. Bovendien is id-visitor uit te breiden met echtheidscontrole van identiteitsbewijzen om identiteitsfraude te voorkomen. Id-visitor kan gebruikt worden door een receptioniste of gastvrouw, maar ook een onbemande oplossing (een kiosk) behoort tot de mogelijkheden. 

 

Wilt u weten of id-visitor dé oplossing is voor uw organisatie of wilt u met ons in gesprek over een onbemande oplossing? Neem dan contact met ons op via +31 (0) 13 521 12 56 of per e-mail: sales@oribi.nl.

 

Wat is id-employee?  


Stel, u bent verantwoordelijk voor het correct inschrijven van nieuwe medewerkers en/of uitzendkrachten met een Nederlandse óf een buitenlandse nationaliteit. U controleert zelf de identiteitsdocumenten en neemt de gegevens handmatig over. Dit proces komt u misschien bekend voor. De omschreven procedure brengt echter de nodige risico’s met zich mee. Daarom hebben we id-employee ontwikkeld.


Met id-employee wordt de inschrijfprocedure van uitzendkrachten of medewerkers versneld en het risico op het maken van fouten verkleind. Id-employee zorgt er voor dat uw (uitzend)organisatie de documenten en gegevens van uw uitzendkrachten en/of medewerkers automatisch controleert en verwerkt. Met id-employee kunt u met een gerust hart een medewerker uitzenden of in dienst nemen, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over de juistheid van de documenten en persoonsgegevens.

 

Bent u nieuwsgierig geworden naar id-employee en wilt u graag meer informatie? Neem dan contact met ons op via +31 (0)13 521 12 56 of per e-mail: sales@oribi.nl.

Wat is id-customer? 


Id-customer helpt organisaties op een verantwoorde manier documenten en gegevens van klanten te controleren.
De gecontroleerde gegevens kunnen vervolgens voor verschillende doeleinden worden gebruikt, bijvoorbeeld het aanmaken van formulieren of het opstellen van contracten.


Id-customer wordt in diverse branches gebruikt. Een van die branches is de automotive branche (autoverhuurders en autodealers). De klanten in deze branche variëren van de lokale autoverhuurder met een klein wagenpark tot gerenommeerde organisaties. Deze organisaties zetten id-customer ook in ter voorkoming van identiteitsfraude.

 

Geïnteresseerd in id-customer voor uw organisatie? Bel +31 (0) 13 521 12 56 of stuur een e-mail naar sales@oribi.nl

De ORIBI supportdesk 


Om onze klanten adequaat te kunnen ondersteunen, beschikken wij over een eigen supportdesk. U kunt daar terecht met al uw operationele vraagstukken en bij eventuele storingen.


Onze supportdesk is bereikbaar gedurende winkeltijden. Dit betekent alle werkdagen, twee koopavonden, op zaterdag én op zondag.
Ook op feestdagen (met uitzondering van
1e kerstdag en nieuwjaarsdag) is onze supportdesk bereikbaar.

 

Heeft u vragen over uw ORIBI product? Neem dan contact op met onze medewerkers van de supportdesk. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31 (0) 13 521 33 44 en per e-mail: support@oribi.nl  

Bezoekersregistratie vereenvoudigd 


ORIBI id-solutions biedt ook zelfservice toepassingen waarmee een persoon zichzelf kan registreren. In enkele eenvoudige stappen worden uw bezoekers en/of collega’s door het registratieproces begeleid.


Onze zelfservice kiosken werken met een gebruikersvriendelijk aanraak (touch) scherm en zijn in verschillende talen in te stellen. De schermen zijn zelfs te personaliseren met een door u gekozen lay-out en logo’s. Wij zorgen ervoor dat de procedure volledig wordt afgestemd op het registratieproces, zodat men de door u gewenste stappen doorloopt.  

Enkele voordelen van onbemande bezoekersregistratie:

  • Bezoekers registreren zichzelf.
  • Legitimatie op basis van identiteitsbewijs of vooraanmelding.
  • De mogelijkheid om verschillende bezoekersstromen te verwerken met één toepassing.
  • Verstuurt, indien gewenst, automatisch een SMS en/of e-mail naar de contactpersoon.
  • Uit te breiden met gezichtsvergelijking; vergelijking van de pasfoto op het identiteitsbewijs met de persoon die voor de zelfservice kiosk staat.
  • Te integreren in uw huidige toegangscontrole software.  

 

Wilt u meer weten, klik dan hier, bel +31 (0)13 521 12 56 of stuur een e-mail naar  sales@oribi.nl

ORIBI  id-solutions
Bedrijfsweg 15  |  5061 JX Oisterwijk  |  T  +31 (0)13 521 12 56   |  info@oribi.nl

 
 
Wilt u liever geen nieuwsbrief van ORIBI id-solutions ontvangen, klik dan hier om u af te melden.